Fundusze Europejskie
Samorząd Województwa Lubelskiego
Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny

Harmonogram: II Tura

HARMONOGRAM NABORU II TURY UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU „WŁASNA FIRMA SZANSĄ NA SUKCES”

  • 20 czerwca – 21 lipca 2017 r.
    I tura procesu rekrutacji – składanie dokumentów przez Kandydatów w Biurze projektu.

  • 03 lipca – 7 lipca 2017 r.
    przedłużenie terminu rekrutacji

  • 26 lipca 2017 r.
    I etap rekrutacji – ocena formalna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów.
    Zobacz wyniki oceny formalnej

  • 4 sierpnia 2017 r.
    I etap rekrutacji – ocena merytoryczna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów – ocena krótkiego opisu planowanej działalności gospodarczej
    Zobacz wyniki oceny merytorycznej I etapu rekrutacji II tury naboru

  • 8 sierpnia – 12 sierpnia 2017 r.
    II etap rekrutacji – konsultacja z doradcą zawodowym – analiza predyspozycji kandydata do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej
    Zobacz jak przygotować się do rozmowy z doradcą zawodowym?

  • 17 sierpnia 2017 r.
    Zakończenie procesu rekrutacji w ramach II tury naboru do Projektu "Własna firma szansą na sukces".
    Zobacz:

  • 22-28 sierpnia 2017 r.
    Procedura odwoławcza dla Kandydatów II tury naborów

  • 29 sierpnia 2017 r.
    Zamknięcie procesu rekrutacji w ramach II tury naboru do Projektu "Własna firma szansą na sukces".
    Zobacz:

    Podpisywanie umów szkoleniowo-doradczych z Uczestnikami zakwalifikowanymi do projektu

    Link do galerii

  • 04-08 września 2017 r.

    Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa I i Grupa II

    • Grupa I

      Termin szkolenia: 04-08.09.2017 r.
      Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8 Budynek C, Sala nr 13
      Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
      Uczestnicy szkolenia:
      WFSS/002/2017/II
      WFSS/006/2017/II
      WFSS/017/2017/II
      WFSS/028/2017/II
      WFSS/023/2017/II
      WFSS/035/2017/II
      WFSS/036/2017/II
      WFSS/043/2017/II
      WFSS/064/2017/II
    • Grupa II

      Termin szkolenia: 04-08.09.2017 r.
      Miejsce realizacji: Kraśnik, ul. Piaskowa 57, Sala wykładowa I piętro
      Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
      Uczestnicy szkolenia:
      WFSS/003/2017/II
      WFSS/025/2017/II
      WFSS/037/2017/II
      WFSS/038/2017/II
      WFSS/039/2017/II
      WFSS/042/2017/II
      WFSS/048/2017/II
      WFSS/050/2017/II
      WFSS/054/2017/II
  • 11-15 września 2017 r.

    Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa III i Grupa IV

    • Grupa III

      Termin szkolenia: 11-15.09.2017 r.
      Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8 Budynek PZM, Sala nr 2
      Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
      Uczestnicy szkolenia:
      WFSS/010/2017/II
      WFSS/016/2017/II
      WFSS/034/2017/II
      WFSS/045/2017/II
      WFSS/046/2017/II
      WFSS/053/2017/II
      WFSS/056/2017/II
      WFSS/058/2017/II
      WFSS/060/2017/II
      WFSS/061/2017/II
      WFSS/062/2017/II
      WFSS/063/2017/II
      WFSS/067/2017/II
    • Grupa IV

      Termin szkolenia: 11-15.09.2017 r.
      Miejsce realizacji: Krasnystaw, ul. Okrzei 4/5
      Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
      Uczestnicy szkolenia:
      WFSS/001/2017/II
      WFSS/005/2017/II
      WFSS/008/2017/II
      WFSS/009/2017/II
      WFSS/030/2017/II
      WFSS/055/2017/II
      WFSS/057/2017/II
      WFSS/066/2017/II
      WFSS/068/2017/II
  • 16 września – 22 października 2017 r.

    Doradztwo indywidualne/opracowanie Biznesplanów

  • 12 – 15 listopada 2017 r.

    Posiedzenie Członków Komisji Oceny Wniosków (KOW)

  • 15 listopada 2017 r.

    Wyniki oceny merytorycznej biznesplanów wnioskujących o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego

    Uczestnik projektu, którego wniosek nie znalazł się na liście wstępnej liście rankingowej biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania ma możliwość złożenia pisemnego odwołania od decyzji Komisji Oceny Wniosków. Odwołanie można złożyć w ciągu 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia.

  • 16 – 22 listopada 2017 r.

    Procedura odwoławcza od oceny KOW

  • 23 listopada 2017 r.

    Zakończenie pracy KOW

  • 27 - 30 listopada 2017 r.

    Podpisywanie umów o udzieleniu wsparcia finansowego oraz umów o świadczenie usług doradztwa biznesowego jako wsparcia pomostowego po udzieleniu wsparcia finansowego w formie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej

  • 26 - 29 stycznia 2018 r.

    Rozliczanie przez Uczestników projektu otrzymanej w ramach umowy o udzieleniu wsparcia finansowego dotacji inwestycyjnej

  • 28 marca 2018 r. – 24 kwietnia 2018 r.

    Kontrole w zakresie prawidłowości wydatkowania bezzwrotnego wsparcia finansowego przez Uczestników projektu

  • 25 stycznia 2018 r. – październik 2018 r.

    Doradztwo biznesowe

  • 26 - 29 maja 2018 r.

    Rozliczanie przez Uczestników projektu półrocznych wydatków ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego finansowego od 16 października 2018 r.

    Wizyty monitoringowe w zakresie:

    1. faktycznego prowadzenia działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy od dnia założenia działalności gospodarczej,
    2. wykorzystania przez Uczestnika projektu zakupionych towarów lub usług zgodnie z charakterem prowadzonej działalności, w tym z zatwierdzonym Biznesplanem,
    3. prowadzenia działalności gospodarczej jest w sektorze białej gospodarki i/lub zielonej gospodarki (jeżeli dotyczy),
    4. zatrudnienia pracownika/ów w ramach działalności gospodarczej, zgodnie z deklaracją złożoną w Biznesplanie (Kategoria II pkt. 2),
    5. posiadania i przechowywania dokumentacji związanej z otrzymaną dotacją oraz finansowym wsparciem pomostowym,
    6. prawidłowego rozliczania wydatków, w tym w szczególności:
      • wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego finansowego (wydatki te nie stanowią odliczenia zarówno od przychodów/dochodów, jak i od podatku dochodowego oraz nie zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodu),
      • prawidłowej amortyzacji środków trwałych i wyposażenia zakupionego ze środków dotacji inwestycyjnej, odzyskania i rozliczenia podatku VAT, (dotyczy to zarówno dotacji inwestycyjnej, jak również finansowego wsparcia pomostowego – jeżeli dotyczy).
    7. podejmowanych działań promocyjnych i informacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania planowanych i zrealizowanych Biznesplanie działań marketingowych.
    8. rozliczenia podatku VAT.